پکیج ویژه بعد از کاشت مو

برای مشاهده نزدیکتر محصول نشانگر ماوس را بر روی عکس حرکت دهید

پکیج ویژه بعد از کاشت مو

پکیج ویژه بعد از کاشت مو

1,230,000 تومان 984,000 تومان موجود

سلامی به ریشه‌های جدید!

با افزایش ریزش مو و عدم تشکیل موی جدید در چرخه‌ی تولید مو، فولیکول مو اصطلاحاً خاموش شده و یکی از معدود روش‌های باقیمانده کاشت مو است که معمولاً به دو صورت  FUSS و FUE صورت می‌گیرد. پس از کاشت مو، مراقبت و نگهداری از موی کاشته شده بسیار مهم و ضروری است. پک معرفی شده شامل: شامپو کافوریت درمالیست و لوسیون های HT1 و HT2 از ابزار مراقبتی فوق العاده کارآمد و مورد تایید متخصصان پوست و مو می‌باشد. ترتیب و شکل مصرف محصولات این پک از اهمیت ویژه برخوردار بوده و به همین جهت در صورتی که تمایل دارید از رشد قابل اطمینان موهای جدید خود لذت ببرید، به این توضیحات توجه بفرمایید:
پیشنهاد متخصصان جهت شستشوی سر طی دوره‌ی درمان با لوسیون‌های درمالیست، استفاده از شامپو ضد ریزش درمالیست است؛ چرا که سازگاری مواد تشکیل دهنده در این پک، فرایند تثبیت و رشد موهای جدید شما را سرعت می‌بخشد.

در ارتباط با شستشوی سر طی دوران نقاهت بعد از کاشت، باید مد نظر داشته باشید که هر نوع فشاری از جمله فشار آب مستقیم حین استحمام، فشار انگشتان و شانه ... می‌تواند باعث از بین رفتن فولیکول‌های جدید شود. بنابراین ضروری است در نظر داشته باشید که آب و شامپوی مصرفی(رقیق شده در آب) حین استحمام به شکلی بسیار ملایم و توسط وسیله‌ای مانند کاسه صورت گیرد.

دوره‌ی مراقبت درمانی شما با لوسیون ضد ریزش مو (HT2) آغاز می‌گردد. مطابق با توضیحات بروشور لوسیون، هر شب پس از حدود 10 الی 15 دقیقه ماساژ بسیار ملایم در نواحی مورد نظر(به کمک نوک انگشتان و به صورت دایره‌ای)، لوسیون را بر آن نقاط اسپری نموده و مجددا با اندکی ماساژ آن را پخش نمایید. توصیه می‌شود که پیش از استفاده از لوسیون موها و پوست سر تمیز و شسته شده باشند. ضمنا تا حداقل 24 ساعت سر را آبکشی ننمایید و این چرخه را به صورت روزانه تکرار کنید. این مرحله به تقویت فولیکول‌ها و ریشه‌های موی تازه پیوند زده شده کمک می‌کند.
بخاطر داشته باشید که معمولا بعد ۳ الی ۴ هفته موهای کاشته شده ریزش پیدا می‌کنند و بعد حدود ۳ الی ۵ ماه فولیکول‌های پیوند خورده شروع به رشد مجدد می‌نمایند. در این دوره استفاده‌ی همزمان از شامپو کافوریت و لوسیون کمک به رشد مجدد مو (HT1) می‌تواند موجب رشد سریع موهای سالم و افزایش طول عمر و ماندگاری آن‌ها شود(نحوه‌ی مصرف لوسیون کمک به رویش دقیقا مطابق با نحوه‌ی مصرف لوسیون ضد ریزش است). همچنین استفاده‌ی منظم و صحیح این محصولات موجب افزایش ضخامت موهای رویش یافته و حفظ حالت الاستیسیته(انعطاف) آن می‌شود.


تعداد :       عدد 
 
 

هیچ نظری وجود ندارد

محصولات مرتبط